Labbar och matte upp över öronen

Börjar med att gratta kusinen Andréas som fyller 23 idag, grattis!

Har idag haft den första av helgens två labbdagar. Var schemalagt mellan 11:00 och 19:00 vilket jag inte förstår varför eftersom vi var klara med alla tre delmomenten långt i förväg. 16:15 var jag redan på väg hem efter att sista labbdelen tog oss runt 5 minuter att genomföra (eg. schemalagt mellan 17:00 och 19:00!). Helt galen planering i vilket fall som. Löjligt enkla labbar också, för det första var de på gymnasienivå och för det andra hade de flesta av oss redan gjort dem eller liknande labbar.
Hoppas att morgondagen blir bättre med färgning av bakterier och lekande med cellskelett. Känns dock löjligt att behöva spendera tid på att bli godkänd i fyrstrykningen, har bara gjort det x antal gånger innan. Men men, enkelt sätt att bli godkänd på även om jag hellere hade haft den tiden till matten och biologitentan.

Har ju haft två delprov i matten kvar som måste göras innan jag kan få ett betyg. Har nu ikväll suttit med det ena av dem och är förvånad över att jag i sista stund lyckades klara uppgifter som jag var nära att fälla tårar över i ren frustration. Får hoppas att jag får ett godkänt resultat på det provet och att jag hinner göra det sista imorgon innan vi  ska iväg och äta på restaurang eftersom Emma fyller 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0