Hoppsan

De senaste dagaran har bara rusat iväg. Har knappt hunnit tänka tanken på att hålla bloggen uppdaterad.

Denna vecka jobbar jag några timmar varje dag på Emmas jobb eftersom överhuvudet är på semester. Att stå i caféet är så långt ifrån stimulerande som det går eftersom det inte är nägra gäster där. Vi misstänker starkt att alla väljer de som har uteservering istället nu när det är så fint väder. Räknade ut att jag under mina fyra timmar idag sålde fika för en sjättedel av min timlön ^^
Nästa vecka ska jag kanske hjälpa morbror med ett av deras uppdrag. Vet inte hur många timmar eller vilka dagar ännu men det ska bli kul att få vara ute och framför allt ha något att göra. Är grymt trött på att bara sitta hemma och försöka plugga. Är min sista vecka med matten nu och jag hoppas att jag får ett lätt slutprov på fredag så jag kan få mitt godkänt (behöver inte mer) så jag har behörighet till Chalmers. Skulle jag inte bli godkänd... Vill inte en stänka tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0