Full rulle med 20års kalas

Igår va det full rulle hela dagen. Upp klockan sju för att köra pappa till golfbanan, sedan hem igen för att hämta saker jag glömt. Åka och handla med Emma, vilket tog fyra timmar så helt plötsligt va klockan 13:00. Städa, göra tårta, duka, åka och hämta pappa igen, göra sig iordning och så va klockan halv sju och folk hade redan börjat droppa in. Över lag var det väl en rätt lyckad tillställning med god och alldeles för mycket mat som vanligt. Min tårta uppskattades så nu får jag nog göra alla tårtor hedanefter.
hans gick hem tidigt och jag följde efter vid halv ett. Nu sitter han på skolan sedan flera timmar tillbaka och pluggar och jag roar mig med WoW (prelle har tagit sig upp till lvl 64 och lite till). Funderar på att snart bege mig hem till föräldrarna igen för att äta lite rester från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0