Aloe vera

Nu ger jag upp matematiken. Brevet med mitt prov ligger numera i brevlådan och nu går det som det går. Får försöka övertyga läraren när vi har betygssamtalet om att jag faktiskt förtjänar ett godkänt.

Har nyss skickat ett mail till Aruba. Höll på att smörja in mig med sollotion när det slog mig att det här märket inte finns i Sverige. Satte mig och kollade upp deras hemsida och visst har de bara försäljning i Nordamerika. Så mailet gick ut på att jag, via Wellhouse, skulle vilja saluföra deras produkter i Skandinavien. Får väl se vad jag får för svar tillbaka men det skadar aldrig att fråga.
Har ännu inte fått svarr från det tyska företag jag mailade för över en vecka sedan. Företaget i Nederländerna har undvikt mitt mail i några månader nu men jag har under den tiden lyckats hitta den svenska generalagenten utan deras hjälp. Hade varit roligt att få mer annorlunda märken till butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0