Utgång

Ja, i kväll/natt var väl första gången jag var ute på krogen på hemmaplan på...  många år. Minns att vi var på Valand senast men jag kommer banne mig inte ihåg hur längesedan det var.
Det var en trevlig kväll fast att de flesta var besvikna på utbuden på Ferdinand. Tydligen har de bytt koncept och börjat köra med rockkvällar istället för gammal vanlig hederlig utgång. Men jag hade trevligt och vill önska ett stort grattis till Anders som fyller 22 idag (därav utgången) och tack för champangen...
Ska nog ta och dricka något glas vatten till innan jag lägger mig och för resten av dagen har jag planerat att ligga i sängen och läsa och lyssna på musik. Lär vöä vakna fram mot elva eller så.
God nattt på er alla.

Kommentarer
Postat av: sunbreakthrough

Tjena. Bloggsökte på Ferdinand och hamnade här. Var nyfiken på om någon hade skrivit något om spelningen i lördags nämligen, hehe. Så jag kan ju berätta för dig att rockkvällen nog bara var en engångsgrej, eller ja, det verkar inte vara något återkommande iaf. Så du kan nog våga gå till Ferdinand igen utan att behöva stå ut med all rock ;) /sofi (basisten)

2008-03-03 @ 12:32:02
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0