Upp och ner

Ja den här dagen har då sannerligen bjudit på både toppar och dalar.

Först och främst är jag glad åt att få jobba några dagar. Sen ringde jag Liseberg idag bara för att veta att jag inte var önskvärd och att man hade skickat tillbaka mina papper till personalavdelningen och (eftersom jag inte fått något brev från dem) så stod jag förmodligen på någon väntlista. Kul, jättekul.
Men livet går vidare. För några timmar senare kom Emma med telefonen i högsta hugg och tyckte att jag skulle ringa pappa. Då visade det sig att vi har fått vår första kund på Wellhouse. Och det är verkligen jättekul. Var inloggad på adminsidan för ett tag sedan ochd å hade vi flertalet besökare som huserade runt. Så kanske kommer det ta sig i alla fall.

Sen har jag nog lyckats fått sålt en av mina gamla kursböcker. Ska göra ett byte mellan bok och pengar emd personen imorgon och det tackar min plånbok för.

Nu ska jag  i vilket fall som helst bege mig til lScandinavium för att närvara vid invigningen av konståknings VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0