Omstrukturering

"Oh no. you do not shoot that green shit on me!"

Tittar på Independene day som går på kanal 6 nu. Behöver jag säga mer? =)

Har flyttat datorn nu ikväll också. Det blev ingen inflytt i sovrummet då jag inte kom på ett enda (okomplicerat) sätt att lyssna på musik och titta på film via datorn eftersom kablarna inte hade räckt ända ut i vardagsrummet. och hur kul hade det egentligen varit med två sladdar över halva vardagsrumsgolvet?
I vilket fall som helst så står datorn kvar i sitt hörn men jag har vridit hela skrivbordet 90grader. Gjorde en liten kul tabbe när jag skulle sätta igång datorn igen (som ni märker har ajg fått igång internet igen). Men jag bytte plats på skärmkablarna och trodde datorn var dum mot mig igen eftersom jag efter upprepade omstartningar inte fick någon bild. Kanske inte så konstigt med tanke på att TVn då blev satt som huvudskärm och där tittade jag ju på film. Bara till att byta plats på dem så vart det ordnat. Men ibland är man inte så smart som man tror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0