NTI

Ska idag påbörja matematik E på distans via NTI. Har således fått all information jag behöver i ett brev förra veckan och samma inloggningsuppgifter som förra gången (för matte D). Men för bara en liten stund sedan damp det ner ännu ett brev i inkastet från NTI. Det var ännu en komplettering till anmällan (likadan som den jag gjorde för över två veckor sedan) men med skillnaden att det stod helt konstiga datum på dem. FÖr det känns ju inte lite knäppt att jag skulle börja i januari. Så jag ringde dem med en gång och efter att ha klickat mig vidare i telefonsystemet får jag veta att de inte kan ta emot mitt samtal just nu. Så nu har jag skickat iväg ett förvirrat mail till dem. Tackar och bockar så hemskt mycket för att internet finns. Hur många timmar skulle man inte annars få sitta i telefonkö under sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0