Lila

Har varit på Wellness mässan med mamma och Emma idag och skaffat migsjälv ett par lila linser. Hur snyggt som helst! Ögonen blir inte jättelila utan precis lagom. Har även införskaffat ett par vatteninlägg att ha i olika sorters skor som är hur sköna som helst. Känns inte alls i fötterna att jag har gått omkring i högklackat i flera timmar. Ska kanske köpa ett par till att ha i lite grövre skor som jag kan ha i sommar.

Anders fyller år imorgon så det ska festas en del ikväll. De har bjudit med mig men jag vet inte om jag ska gå eller ej. Vill gärna följa med men bara om jag har någon vettig människa att prata med eftersom jag inte känner särskillt många av resten som ska ut. Får se om jag aknske får med mig Hans och kanske Flarsson. Ska äta med de båda sedan men just nu sitter de och tittar genom hela Trigun serien och har så gjort hela dagen. Själv ska jag plocka lite bland de nya varora som har kommit in till Wellhouse och skriva produkttexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0