Kvinnokväll med Avanza

Har för en liten stund sedan kommit hem från ett föredrag om "Kvinnligt sparande." Var Avanza som ordnade det hela och överlag tycker jag att det var bra för n uhar jag fått en smula mer insikt i det här med aktie- och fondsparande mm. Sen lär jag inte få till det utan hjälp men nu vet jag åtminstånde i vilken ände jag ska börja. En bra idé vore ju onekligen att komma in på mitt konto som jag inte gör nu av olika anledningar. Får se om jag kan lösa saken ikväll eller om jag får ringa dem imorgon. Hur som helst ska jag kolla upp några fler saker från ikväll plus annat som jag kom på att ajg skulle ah gjort tidigare idag. Sedan får det bli att krypa i säng och läsa lite mer ur Den kompletta guiden till högskoleprovet eller göra några pedigreeanalyser för genetiken. När jag tänker efter tror jag nog att det blir det sistnämnda bara för att det är så mycket roligare än att bara läsa.

Hmm, är lite sugen på att möblera om här hemma också. Får se om jag gör det nu eller imorgon och om det fungerar överhuvudtaget.

För övrigt regnar det, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0