Biomedicinska biblioteket

Har suttit några timmar nu på bibblan och pluggat. internet var dött hemma i morse så jag tog mig hit istället för att vänta tills efter lunch som jag ahde planerat.
 Hunnit med ett kapitel och dessutom efterlyst min kåravgift. Tydligen ska kåren ha fått uppgifter om oss distansstudenter och ska skicka ut information om det hela. Men ännu har inget trillat enr i min brevlåda så nu har jag mailat dem och frågat vad 17 det är som pågår. Skulle ju inte vara första gången som jag inte stod med på en lista. Men å andra sidan är kåren inte de snabbast och mest effektiva som finns.

Oh well, får återvända till min Essential of genetics i väntan på att jag ska få svar från en annan lärare. Fast det är väl kanske dags att ta sig hemmåt och äta lunch snart. Börjar bli hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0