Nationaldagen - en dag som alla andra

Här händer inte mycket men jag har lyckats lära mig adessen till bloggens inloggning nu i alla fall. Ska jag bara få tid att orka uppdatera när jag jobbar. För med tidiga mornar och utomhusvistelse i alldeles för varma dagar är jag helt slutkörd när jag kommer hem och glömmer oftast av att titta till bloggen. På hemsidan händer inte mycket heller dessvärre - varken min egna eller wellhouse.

6 juni betyder nationaldag men inte är det något särskilt för mig. Hittills har det bara varit en vanlig dålig dag och den lär knappast bli bättre. Men vad finns det att göra när man har en annan åsikt än andra om saker och ting och man inte kan komma överens? Alla parter försöker men inte tusan hjälper det för det. Det blir nästan bara påtagligt värre när man upptäcker försöken till "gottgörelse."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0