Födelsedag

Har fortfarande inte lärt mig adressen till den nya inloggningen så det är därför det går lite segt med uppdateringarna på bloggen.

Ett stort grattis till mig själv som fyller 22 år idag!
Om en liten stund ska Hans och ajg gå och äta på Danilo innan vi ska titta på nya Indiana Jones filmen. Har fått lite presenter idag också: fina glas från Hans och hans föräldrar samt en biologisk ordbok från Hans, två biobiljetter från Anna samt två teckningar från barnen på dagiset/skolan vi målar om. Men redan i fredags fick jag kort från Oma och Opa med en liten peng i.

Igår va vi uppe hos Oma och Opa på eftermiddagen och badade i poolen, åt grillkorv och hen halvt misslyckad marängtårta (men det får jag skylla mig själv för).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0