Frånvarande

De senaste tre veckorna och sex dagarna har här inte hänt mycket. Har helt enkelt inte haft tid och sedan ahr ajg glömt av att uppdatera när jag väl hade tid. Så jag tar de senaste veckornas händelser i korthet:

Lillasyster Emma har tagit körkort! Samma dag som kusinens flickvän och en kompis kompis. Grattis till er!

Diverse människor har fyllt år, däribland pojkvännen. Även grattis till er!

Min moppe blev utsatt för stöldförsök en tidig lördagsmorgon. Obesrvanat grannar jagade iväg personen som sågade upp låsen med vinkelslip genom att ta ström från en närliggande lyktstolpe. Moppen är nu inte särskillt användbar fören jag har fått en ny tändning.

Var med kaninerna på en kaninträff  i Slottsskogen förra söndagen. Anki blev biten/riven i ena ögonlocket av en annan kanin och har fått sys med tre stygn och behandlas nu med antibiotika och andra ögondroppar. Stygnen ska tas fredagen den 11 juli.

Har fått upp min Blood Elf priest till lvl 70!

Igår va det Springsteen på Ullevi. En bra konsert.

Och slutligen är det väldigt segt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0