Värk

Ah, har träningsvärk i vaderna sen igår. Första timmen av träningen idag kände jag inte av det. Men på andra halvan när vi skulle göra hugg och stötar (och givetvis röra oss framåt) så började det sträcka rejält i musklerna. Så jag fick så snällt ta det lite lugnare och stod vid sidan om de andra och gjorde lite egna grejer som att öva på att ta ordentliga steg. Har en tendens till att dra ihop fötterna så de är på en linje istället för i axelbredd som sig bör för att få stablilitet. Men överlag tycker tydligen Axel att jag har fäktningen i mig. Även Annika och Conny har sagt det tidigare så jag antar att de ser något som jag inte direkt känner av. Men men, får väl stå hemma och öva lite positioner och steg så jag får bukt med det.

Nu ska jag fortsätta att njuta av min semla. Va på stan i eftermiddags och kunde inte låta bli att köpa med mig två hem. Åt en innan träningen tillsammans med en kopp kaktuste som jag inhandlade idag också. Teet luktar otroligt gott men jag gjorde det lite för starkt så jag får nog ta en kopp till nu och se om det smakar bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0