Siste januari

Så var det snart slut på januari år 2008 och vad har jag spenderat denna dag med? Inte ett jotta!
Eller ja, är ju hemma hos Hans fortfarande så Xerox har hållit mig vaken som vanligt. Men idag var det något särskillt för jag kunde verkligen inte somna om fören Hans gick upp. Antar att han höll henne sysselsatt för efter det somnade jag som en utslagen sten. Förstår inte varför hon är så förtjust i just mig med tanke på att det ändå är Hans hon bor med. För det är alltid min kudde hon väljer att sova på oftast. Det är mitt hår hon tycker om att leka med när jag sover. Det är mitt öra hon så förtjust kör in ansiktet i och spinner loss som ett sågverk. Jag menar, när Hans gick iväg till skolan hade hon blivit trött igen men tror ni att hon la sig på kudden som var över? Nej precis. Hon valde att tränga sig in på den fria delen av min kudde mellan mitt huvud och väggen.
Sen ska ni se kortet Hans tog på oss när han satt vid sin dator i eftermiddags och jag satt på golvet framför TVn och kollade mailen. Då hade och krånglat sig in i under tangentbordet som jag hade i knät. Hans kanske kan lägga in bilden på datorn sedan så ska jag lägga upp den här. Just nu ligger kissen och sover - igen - i ena fotöljen. Tror hon gillade att jag byggt som ett litet bo åt henne där utav en filt.

Har skickat iväg ansökan till Liseberg nu också. Är smått trött på hotell och campingar så jag tänkte pröva lyckan i parken i år. Får se hur det går, Stena Line ville i vilket fall som helst inte ha mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0