Sen natt

Satt uppe till halv tre i morse och WoWade. Hade gett mig tusan på att göra klart en sak men det tog sin lilla tid att verkligen genomföra det. Men nu har jag i alla fall min 18slots bag och fick en hel del guld och reputation med Kurenai på köpet. Dessvärre är det en bit kvar till exalted med dem men inte så värst mycket. En likadan runda som jag gjorde i natt borde klara av det fort. Men för stunden har ajg fått för mig att ordna rep med Timbermaw Hold istället. Lite jobbigare eftersom jag är för hög lvl och således får mindre rep/kill. Men det droppar runecloth som jag kan skicka till min ena alt samt att de ska gå att plocka fickorna på dem för att få Heavy Strongbox xsom används för att få rep med Ravenholdt. Får ju inget för att få hög reputation med dem men det kan komma att bli användbart (för oss rogues i alla fall) längre fram. Kanske redan till nya expansionen.
Såg föresten att det redan går att förhandsboka Wrath of the Lich King på EB Games när vi var där igår. Men det känns så onödigt just nu. Förra gången fick vi ju stå i kö i alla fall och om jag förhandsbokar så blir det på Games istället och väntar tills på dagen att hämta det. Stå där mitt i natten och köa och sedan bara gå hem och lägga sig har jag ingen lust att göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0