Sen dag

Gick faktiskt inte och la mig så sent i morse, ändå sov jag till strax efter halv ett idag. Men nu är det dags att göra sig iordning och kila iväg till biblioteket. Tänkte hämta upp en kursbok inför biologin och börja titta igenom den innan kursstarten den 21 januari. Sen ska jag lämna tillbaka min matte D bok eftersom jag nu äntligen är klar emd kursen. Fick bara 12 poäng på provet i onsdags (15 va godkänt). Men läraren tog hänsyn till stöket runt omkring och tyckte att med tanke på hur jag hade löst uppgifterna så kunde han sätta godkänt på mig. Så skönt att ha fått det ur världen. Ananrs hade jag nog aldrig hunnit få gjort E-kursen innan alla kompleteringar ska vara inne inför hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0