Oops

Fridas internet la av i torsdags kväll. Frida tänkte således starta om modemet för att se om det var något i den vägen som vart fel. Frida drog därför ut kabeln till uttaget. Frida upptäckte att kabeln inte var särskillt funktionell efter det så hon har varit utan internet hela helgen (rätt skönt faktiskt).
Idag har Frida varit och köpt nya delar så Hans kunde laga kabeln så nu har Frida internet igen. *skuttar runt och gör en piruett eller två under påverkan av coca cola*



För övrigt är Anki inte så förtjust i att duscha. Hon tyckte inte alls om att jag "stängde in" henne i duschen och tvingade henne att bli ren. Ska jag bara samla mod till mig att göra samma sak med Althalus så jag slipper ha en massa pälstussar i hela lägenheten igen. Om det är något Althalus inte tycker om så är det vatten och att klippa klorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0