Igen

Segt idag, väldigt segt. Suttit och pillat med hemsidan (som ni inte vet något om ännu) och glömt av att äta och nu är klockan så mycket att jag inte hinner äta om jag ska till träningen. Och på träningen kan jag inte gå nu utan att ha ätit, således blir det ingen träning idag. Får sitta här hemma istället och försöka komma på något jag vill göra. Är pubrunda på Chalmers men jag har liksom tappat suget att gå på dem efter en och annan incident. Hans har en kompis från Östersund på besök nu så de ska gå i alla fall, förmodligen med det vanliga gänget. Dessutom kommer de ha roligare utan mig. Känner mig bara ivägen och helt överflödig i det sällskapet.
Men det hade varit kul att göra något som omväxling.

Kommentarer
Postat av: Allram

Men hallå! Här vart iaf en kusinfan som trillat in...
Guuud lack mitt da blogg babe!!!!

2008-01-25 @ 02:47:42
Postat av: Allram

Här är vi igen då, snygga som satan...
May Buddha be my judge..

2008-01-25 @ 03:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0