Hoppsan

Här var det inläggstorka...

Skulle ha skrivit mitt matteprov på lokal igår så jag vart upp ohederligt tidigt för att komma iväg i god tid. Halv nio var jag så på plats bara föra att få höra att läraren i Stockholm inte hade skickat ner provet! Hon som skulle ha hand om mig under provtiden fick heller inte tag på läraren så vi bestämde att jag skulle skriva provet nu på onsdag istället (imorgon). Idag ringde även läraren och bad om ursäkt och jag hade sån god lust att slänga på luren i örat på honom. Istället var jag överdrivet vänlig mot honom och någon gång kommer det nog att räknas till min fördel. Men det kändes så snopet att han först tvingar mig till ett extra prov och sedan lyckas han inte leverera det trots att han hade flera veckor till godo.

Vi hämtade hem Xerox från Nässjö igår också. Väldans söt, liten, livlig och kelsjuk kisse katt. Hon sov innanför min yttertröja nästan hela vägen hem eftersom hon inte var så förtjust i buren. Ska lägga in bilder när Hans har skickat över några till mig. Kanske jag kommer ihåg att lägga in bilder från London och Sälen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0