Gymmet

Kom iväg till gymmet med Emma i eftermiddags och fick mig en stund i solariet innan jag begav mig ut bland redskapen. Prövade på en sån där maskin med pedaler som åker fram och tillbaka och jag klarade mig i hela 20 minuter. Sen gav jag upp och satte mig i bastun istället medan Emma fortsatte ett litet tag till. Så det blev ingen timmes lång träning som jag tänkt (solningen tog sin tid också). Men jag känner mig ändå duktig som tog mig dit över huvud taget.

Efteråt kom mamma och hämtade oss så tog vi en sväng till IKEA. Mamma och pappa tänker tydligen köpa Billy-bokhyllor istället för väggfasta som de tänkt från början. Men de köpte inget idag utan stod mest och tittade på hyllorna, eller något annat för de tog en sån tid på sig att jag gick i förväg. Fick med mig en stor plastkruka, en bänk att ha på balkongen och andra mindre småsaker till köket. Har ju beställt fröer så jag tänkte köpa ett sånt där litet drivhus de har på IKEA men det glömde jag naturligtvis. Men kom på att jag kunde använda det lilla akvariet, som jag hade till gerbilern innan, som drivhus genom att lägga det ner på ena långsidan och täcka för öppningen med en pappskiva med hål i så det blir lite luftgenomströmmning. På så sätt blir det lätt att komma åt att vattna osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0