Frida blåöga

Hahahahahahahah!

Ni ska bara se som jag ser ut nu. Tror att min varma dusch ökade på blodflödet för nu är jag blå och röd runt hela ögat. Märkte först att jag var lite mer blåtonad under ögat och aningen svullet. Sedan när jag tittade lite närmare var hela ögonlocket rödfärgat och svullen. Får be Hans ta ett kort på det sedan så får ni se hur dum jag ser ut. Som om jag hade blivit misshandlad eller något. Hans tyckte att han inte skulle gå med mig på stan de närmsta dagarna ifall någon får för sig att det är han som har slagit mig.
Upptäckte också att jag är lite öm på ett ställe i hårbotten där jag fick ett förluppet svärd. Och det slaget var inte ens hårt utan mer en lätt snuddning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0