Busted

Aha! Satt och funderade på vem av mina ligistkusiner som kallar sigsjälv för Allram. (Jo jag misstänkte Andréas starkt och vem hade inte gjort det med den typen av kommentarer?!) Men nu är boven inringad och eh... ja... inte fast men likväl identifierad:

Ska det bli kul att åka till Österrike "Allram" (pappa berättade att det var bror din som myntat namnet)? Själv har jag lite svårt att inse att det redan är nästa fredag som vi ska iväg, så vi syns då.

För er som inte vet (vilket i princip är alla) tillhör "Allram" mina smålandskusiner som Emma och jag så fint kallar alla våra kusiner på pappas sida. Vilket också innebär att vi träffar dem som bäst en gång om året. Sist var på farmors begravning i början på januari 2007. Och medan jag ändå är igång: har jag ens nämnt att vi ska åka buss till Österrike den åttonde februari för att pröva backarna i Hopfgarten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0