Sablar

Suttit och levlat min hunter (Atela) ett tag nu och insett att jag valt fel inriktning på leatherworking. Så jag fixade grejer för att göra en ny quest för att få den nya inriktningen - sedan visar det sig att jag inte hade behövt göra det överhuvudtaget. Vart bara att betala för att bli av med den gamla inriktningen och sedan läsa i en bok. Aja, så kan det gå. Nu ska jag i alla fall ställa mig och diska lite till så att allt är klart när Hans kommer hem igen. Han hoppade in för att jobba några timmar nere på Avenyn men jag har ingen aning om hur länge han skulle vara där. Lika bra att få klart allt innan jag sätter mig och kollar klart på den förlängda versionen av Return of the king som ajg började se på innan vi åkte till Österrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0