Packar

Sitter just nu och uppdaterar min iPod så jag har rätt musik/film/ljudböcker på den inför Österrike. Hade ju flyttat om alla mappar i datorn så att iTunes inte hittade låtarna osv men det ska åtgärdas nu. Så fruktansvärt trist bara att lägga in alla låtarna igen. Fast det positiva med det hela (att lägga om låtarna) är att jag äntligen tog tag i att reparera iTunes som har krånglat lite.

Vad gäller packning har jag inte mer än plockat fram väskan och lagt fram ytterkläderna. Resten får jag väl lite snabbt slänga ihop innan jag åker upp till Hans snart. Känns inte som om man ska åka bort och för att vara ärlig vet jag inte riktigt om jag har lust till det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0