Nattjobb

Sitter och pillar in temporära bilder på hemsidan (som jag fortfarande inget sagt mer om, visst är jag elak). Är lagomt segt och jag hade nog hellre legat och sovit nu men det måste ju göras. Ska nog ordna lite texter när jag är klar med bilderna och därefter får det bli till att börja skissa på bloggen som ska höra till sagda hemsida. Har redan uppslag till de första inläggen som ska publiceras på bloggen och det kommer nog gå fort att skriva ihop dem. Så det är bara att spara ner dem i Word tills Hans har byggt klart den egenhändigt skapade bloggen. Men det kan ju ta sin tid med tanke på att han inte ens har börjat. Kanske att jag skulle sätta mig och försöka lista ut hur sådant fungerar så jag kan hjälpa till. Visst kan jag använda Frontpage och till viss del Dreamweaver, men det här är något helt annat.

Men en sak i sänder. Jobbet kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0