Kommentarer

Zoozity ska enligt hörsägen öppna här i Göteborg i Ekencenter i Kållered (sant? falskt?). De som läst bloggen ett tag vet att jag sökt dit (för ett halvår sedan nästan). Och nej jag har inte fått jobb där, inte ens gått på intervju. Däremot ska jag på anställningsintervju på onsdag för ett jobb på Liseberg angående årets nyhet: Evert Taubes värld. Har ju jobbat på Lisebergsbyn två säsonger och Barken Viking förra säsongen ända framt ill jul. Tyckte att det var dags att pröva på livet i parken nu och hoppas på att jag får det också.
Fördelar:
1. Ligger på krypavstånd
2. Nya erfarenheter
3. Inget städ- eller nattjobb (stort plus)
4. Vanliga Lisebergsförmånerna (man vänjer sig lätt)

Sen får vi hoppas på att Wellhouse går bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0