Just my luck

Var faktiskt duktig och kom upp i tid i morse, åt frukost och åkte till biomedicinskabiblioteket. Stod till och med och hängde på låset för att verkligen vara först på boken jag behövde men inte hjälpte det. Tydligen är det så att just den boken, som är en referensbok, är borta. Precis min förbenade otur. Sen är det nio personer i kö före mig på en av hemlånen och dessvärre är det bara 14dagarslån. Blir till att köpa boken i alla fall (och de säger att det ska vara gratis att studera i Sverige, pyttsan heller). Har hittat en begagnad bok för 200kr som jag hoppas att säljaren har kvar. Blir max 250kr med frakt så det är väl rätt överkommligt. Har ju nyss själv sålt en gammal kursbok så lite extrapengar finns det ju även om jag räknat att spara dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0