Bokrea

Sover du fortfarande Jimmy? ;)

Det blev ingen bokrea tillsammans idag. Klockan elva blev jag trött på att vänta på att sömntutan skulle höra av sig när han vaknat så jag ringde endast föra tt upptäcka att han faktiskt fortfarande sov. Så jag traskad iväg in til lstan själv, åt lunch på Emmas jobb och sedan shoppade jag böcker. Hade satt mig ut för att absolut få tag på en speciell bok. Hittade dessutom väldigt många fler som fick följa med hem. Sorgligt att säga så spräckte jag min 50kronors regel (inte köpa böcker till migsjälv för över 50kr på rean). Men boken i fråga fullkomligt skrek att jag skulle köpa den och det var ändå bara 9kr för mycket. Resterande böcker kostade 29,39 eller 49kr stycket.
Sedan blev det tre böcker som pappa ska få i försenad födelsedagspresent varav Emma och Anders ska ha två att ge honom. Lyckades även hitta en liten kul bok till Emma som jag tänker hålla på tills hon fyller år (ne jag tänker inte säga vad den heter lillasyster).

Böcker som tillfaller mig är som följer:

Njut av vegetariska rätter
Njut av bakverk
Chilipeppar - Philippe Plöninge
Choklad (De 100 bästa recepten) - Linda Doeser
The dead days omnibus - Marcus Sedgwick (50kronors spräckaren)
The alabaster staff - Edward Bolme
The black bouquiet - Richard Lee Byers
The crimson gold - Voronica Whitney.Robinson
The yellow silk - Don Bassingthwaite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0