Tvååker

Har varit på kaninutställning i Tvååker utanför Varberg idag. Kul att se alla kaninerna och nu har jag så gott som fått Hans samtycke till att skaffa en kanin till. Men då skulle jag få hitta nytt hem till gerbilerna först. Har tänkt på det ett tag nu och med tanke på att spånet tycks besvära mig så mycket är det nog enda lösningen. Får se vad som händer.

Efter utställningen så kom Hans med den något förvånande idén om att ta vägen förbi Ullared och Ge-kås på vägen hem. Sagt och gjort tog vi oss dit och fick till och med köpt nya tröjor och ett par shorts till Hans samt lite annat smått och gott. Med attans vad folk det var. Det gick ju att ta sig fram inne i varuhuset men vi fick ingen riktig parkering utan ställde oss på ett grusat parti i anslutning till de bakersta parkeringarna.
Väl hemma igen gjorde vi inte så mycket. Tittade på Finding Nemo och sedan låg vi i sängen och tittade igenom hans ELFA-katalog. Xerox gjorde oss också sällskap i tittandet genom att krypa mellan vägg och katalog. har söta bilder på det hela men det får jag lägga upp imorgon när jag har kommit hem igen.

Nu har det blivit dags att krypa i säng. Vi tänkte rigga den bärbara datorn med Ice age att titta på innan vi släcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0