Splitternytt på Wellhouse

Nu har här jobbats på ordentligt. Har uppdaterat Wellblogg så ta gärna och läs om det godaste alternativet till Nutella som finns! Men det slutar inte där för nu ligger det ännu mer god choklad uppe på Wellhouse. Där finns både ekologiskt, sockerfritt och ljuvlig belgisk choklad.

"Sockerfritt," säger ni. "Är det verklgien gott?"
"Om det är!" svarar jag er då. "Chokladen innehåller givetvis sötningsmedel men oj vilken skillnad! Marabou, släng er i väggen."

Nya sorter från NewTree har även kommit upp. Jag har ännu inte hunnit testa alla men Tranquility och Eternity är redan storfavoriter för mig. Om ni ska pröva någon av NewTrees choklad så föreslår jag att ni testar dessa.

Jag jobbar just nu på att lägga upp sortimentet från Sanctum. Det är hud- och hårvårdsprodukter för kvinnor, män och baby som är eko- och veganmärkta. Det är alltså garanterat inga som helst animaliska medel i produkterna och de är inte djurtestade. Inte heller förekommer några kemikalier utan endast naturliga ämnen. Produkterna är faktiskt så naturliga att de är märkta som organisk mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0