Sol och Monroe

Fortfarande soligt och sommarvarmt i Göteborg och efter ett samtal med mamma mitt på dagen kände jag mig tvingad att vistas på balkongen. Så jag har ätit både middag, läst bok och solat där ute idag. Fick till och med sällskap av Anki i några sekunder medan hon kollade läget innan hon snabbt slank in i köket igen.
Just nu sitter jag och försöker få färdigt mitt giraffbroderi. Om jag hinner klart ikväll så lägger jag upp en bild. Annars borde den vara klar imorgon tycker jag. Emma har tjatat lite på mig också om att jag ska signera hennes födelsedags-/studentpresent (bilden) från förra året så hon kan rama in den. Få kanske göra henne till lags snart. Eller vad säger ni?

image24

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

ja det tycker jag du ska göra!!! nu nu nu

2008-09-06 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0