Oväntat är kul

Andra passet var så mycket roligare. För nu är det varmt och skönt och jag hade sällskap större delen av passet. Väktaren som satt på skatteförvaltningen hade tråkigt så han höll mig sällskap. Har inte en aning om vad människan heter men det var trevligt att ha någon att prata med istället för att bara stå rätt upp och ner och försöka dela ut Metro på ett vänligt sätt (ändå fick jag en utskällning av en surgubbe, men det är väl inte mitt fel att han har råkat ut för punkt SE innan).

Hade planerat att vila en stund och sedan fräsha upp mig och ta en vända tillbaka i stan. Grundplanen var att fika med Emma men hon hade inte tid. Däremot fick jag en glad överraskning via ett sms: Jennie är i Göteborg så nu ska jag in och träffa henne istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0