Och julen varar...

... ända in till påska.

Pyttsan heller! Här har julen flyttat ut på riktigt först idag. För igår bar jag äntligen ner lådan med julsaker som har stått här uppe i lägenheten sedan trettondagen och för bara en liten stund sedan fick jag upp de vanliga gardinerna i vardagsrummet. Det har varit rätt skönt att inte har några gardiner uppe när det varit så mörkt ute men nu är det ju så gott som sommar här i Göteborg. Klockan är över åtta men solen skiner som bara den fortfarande. Så istället för att hålla på att dra upp och ner persiennerna hela tiden fick mina mörkblå panelgardiner hamna på plats igen.

Om jag kanske skulle ta och fotografera mitt fina hem en dag så ni får se hur jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0