Nu gäller det

Har blivt dags att snart ge sig hemmifrån. Om en timme börjar högskoleprovet och jag är inte så laddad som jag hoppats. För inte kunde jag sova i natt:
Låg vaken en stund och väntade på att klockan snart skulle ringa. Så tänkte jag att det va konstigt tt den inte gjorde det för klockan måste ju vara mycket. Pyttsan heller! Klockan va inte ens två vilket innebar att jag inte ens hade sovit i en timme innan min hjärna tyckte att det va dags att gå upp. Och resten av natten fortsatte i samma stil. Dåsade bort en timme för att sedan vakna som om inget hade hänt. För jag tror inte att jag någonsin sov på riktigt utan bara "upphörde att registrera omgivningen." Det kändes som så för jag kan inte minnas att jag kunde tänka en enda sammanhängande tanke ens de två gånger jag var uppe för att dricka lite vatten. Det hela påminnde lite om att vara febersjuk.
Så ja, jag är trött nu och har kanppt kunnat äta något. Har med mig frukt och lite choklad som jag kan stoppa i mig innan lunch i alla fall. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: madde

Lycka till :)

2008-04-05 @ 07:40:51
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Jennifer

Lycka till !

2008-04-05 @ 07:43:40
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0