Nervös

Har idag ätit lunch med mamma och Hans. Trevlit värre och därefter gick Hans och jag en sväng på stan för att fördriva tiden innan han skulle på en anställningsintervju. Hoppas att det gick vägen älskling!

Sitter nu här hemma framför datorn och är nervös inför imorgon. Var 3,5 år sedan jag gjorde högskoleprovet för första gången och ajg vet inte vad jag tar mig till om det skulle gå sämre imorgon än vad det gjorde då. 1,0 är inget dåligt resultat men jag önskar mig 1,5 och nöjer mig med det. Tror inte att jag är en sådan som får 2,0 och framför allt inte denna gången. Om jag gör testet en gång till sedan så ska jag verkligen satsa järnet på det. Bara för sakens skull.
Ett bra resultat på provet nu är bara för att höja mina chanser att komma in på Chalmers till hösten. Om man jämför med förra årets intagningspoäng så borde jag klara mig på mitt gymnasiebetyg. Så jag får hoppas på ett bra resultat imorgon och en tillräckligt låg/högtintagningsnivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0