Massa grattis

Grattis till Jimmy som fyller 24 idag!

Grattis till Jimmy och mig för idag är det ett år sedan vi gjorde våra tatueringar!

Ja, här har det inte gjorts mycket idag. Fått upp min horde präst två levlar, från 46 till 48. Det är nog faktiskt dagens största bedrift. Om man bortser från att jag lyckades övertala pappa om att "sälja" sanell.se till mig. Pratade med honom om det för några dagar sedan och då var det blankt nej. Tog upp det för bara någon timme sedan igen och då gick det förvånansvärt smidigt. Ska flytta domänen till one.com och när jag plockade fram plånboken för att betala kalaset så tog pappa fram sitt betalkort istället så jag slapp till och med att betala för det hela. Egentligen beror det nog på att han har ägt domänerna (.se och .com) så länge utan att göra något med dem som jag fick en av dem. Så efter helgen är det förhoppningsvis bara att sätta igång och bygga något fint av det hela. Har mina idéer men jag vill se hur hemsideverktyget ser ut hos one.com först. För Frontpage är ju utdaterat och Dreamweaver har jag inte kommit in i ännu. Hemsida gjord i DW får bli sommarens projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0