Högskoleprovet avslutat

Nyligen hemkommen efter att ha skrivit provet. Är helt slut men mer pga nattens sömnbrist än ansträngning. Jag hade inte förväntat mig att springa ihop med två "kändisar" under hela dagen. Visade sig att både Axel (från fäktningen) och Kristoffer (från RTG) ville försöka förbättre sina tidigare resultat. Roligt med tanke på att de hade bra poäng redan från början. Så jag får hoppas att jag gjorde bra ifrån mig idag så att ajg slipper skämmas nästa gång jag visar mig på träningen =P Kristoffer lär jag nog inte stöta på igen, men man vet aldrig.

Ska nog lägga mig och sova lite. Dröjer en stund innan de rätta svaren läggs ut så man kan kontrollera sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0