Frånvaro

I söndags valde jag att ta det lugnt och låg således mest i sängen och slappade med en bok. Hans var förstås inte lika förtjust i den idén utan tyckte att jag skulle ta mig hem till honom istället. Så jag har varit hemma hos honom fram till sent igårkväll. Men det blev rätt slött ändå. När Hans var på skolan satt ajg själv och räknade lite matte innan ajg tröttnade på det och satte mig och WoWade ett tag samtidigt som jag började peta in lite nya produkter i webbutiken. Men det är inte lätt när man inte har en produktbeskrivning eller själva produkten framför sig. Hoppas att jag ska få in allt innan nästa vecka.

Idag ska jag på en arbetsintervju för Studentconsulting. Får se hur det går men det är ju inget varaktigt arbete utan mer eventgrejer. Hoppas att de ska höra av sig från SEBs kuntjänst snart också så jag vet om jag är intressant nog för att få gå deras utbildning. Vill verkligen ha något att göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0