En hel helg

Den som undrar vad jag gjorde hela lördagen kan titta en stund på bilden och begrunda dess innebörd.

image25

Det är förstås min bloodelf priest som sitter på tronen i Blackrock Depths. Övriga figuranter är från vänster:
prinsessan av Ironforge
Aldiath, bloodelf hunter (Rickard)
Zanzabar, undead mage (Hans)
Dromdrum, tauren shaman (Fredrik)

Lägg speciellt märke till min fina krona av eld, helt klar instansens finaste dropp och redan flitigt använd. Fasar inför den dag då jag hittar en bättre men mycket fulare huvudbonad i Outlands. För det är precis där jag befinner mig nu. Har kommit till level 58 med 59 inom räckhåll och stadigt på väg till 70.
Med den informationen kan det inte vara svårt att lista ut att så gott som hela lördagen gick åt till WoW. Men det först efter att jag väl kom ur sängen efter tolvsnåret. Var helt slutkörd och min kropp har fortfarande ont sedan i fredags.

Igår söndag tog vi det lugnt och var en sväng på IKEA. Försöker hitta en bra 20års present till Emma och även om idéerna är många är det synnerligen svårt att bestämma sig för något. Finns bara en sak som verkligen hade varit den perfekta presenten men också den som är absolut svårast att ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0