Dagens händelser

Har idag varit på Tingstad och inhandlat lite hushållsförnödigheter. Inte helt oväntat kom jag därifrån med mer än vad jag hade planerat, men så brukar det bli. Sedan fick jag äntligen köpt planteringsjord så jag kan skola om mina fina chiliplantor och även få potatisen satt. Ska göra det imorgon om jag inte får något ryck medan jag tittar på film. Känner inte att det går att sova riktigt ännu så jag ska sätta mig och titta på Lilo och Stitch.

Tidigare i morse lyckades jag skrapa ihop de sista 100 gulden som behövdes för att köpa sista ridingskillen i WoW till Idlehands. Så nu susar jag över himlen på en blå "manet". Egentligen är det en nether ray men jag kallar den för manet, likheterna är i alla fall slående. Kan kanske få till en bild imorgon men sreen print har fungerat lite si och så vad gäller WoW den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0