Nystart

För ett år sedan försökte jag mig på konsten att blogga. Totalt misslyckat.
Jag hade varken fantasin eller orken att skriva samtidigt som jag efter ett tag helt glömde av att jag hade den. Det var väl någon gång i somras jag hittade länken igen. Gömd bland alla andra länkar i min kaotiska samling återfanns den av en slump. Insåg rätt fort att det inte var någon idé att ens försöka ta upp den igen så jag valde att radera den helt.

Så här i efterhand ångrar jag mig lite för där hade jag ju ändå skrivit om den första tiden med mitt lilla monster. Saker vi gjorde och problem vi stötte på och sedan, efter långt om länge, lyckades lösa. Men det går inte att göras ogjort. Det är bara att starta på ny kula och hoppas att jag lyckas hålla liv i det återuppståndna intresse jag har för bloggandet. Får väl även hoppas att det finns en och annan själ där ute som finner intresse i att läsa det jag har att berätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0