Trög start

Så segt det är idag (natt kanske man borde säga). Somnade inte fören någon gång efter klockan tio i morse. Vid tolv körde en av grannarna igång emd en slagborrmaskin. Gick inte så överdrivet bra att försöka sova då kan jag meddela. Inte fören efter fem fick jag någon timmes enhetlig sömn utan att vakna stup i kvarten. Så halv åtta var det bara att gå upp och göra sig iordning innan jag kilade iväg till Willys och köpte färdig mat att värma på jobbet. Fast maten står i kylskåpet för inte har jag haft tid att äta den ännu. har börjat bli lite lugnare nu men jag får kanske vänta tills restaurangen har stängt.

Eller, nej... Jag slänger in min mandelfisk i micron på en gång. Blev ju jättehungrig nu bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0