Tidig morgon

Nu är klockan sju och jag har redan varit vaken i fyra timmar. Vaknade av någon anledning vid tretiden och kunde inte somna om så efter att ha legat och vridit och vänt på mig i en och en halv timme fick jag nog. Gick och hämtade min quick knit, satte mig i sängen och fortsatte göra klart mössan som pappa ska få på söndag i farsdagspresent. Nu är mössan så gott som klar. Ska bara prova den på Hans när han har vaknat innan jag syr ihop toppen på mössan. Tog lite längre tid att göra den här mössan om man jämför med de andra två jag har gjort. Men jag skyller på Hans eftersom jag var tvungen att titta på honom lite då och då nu när jag satt där i sängen. Han är så söt när han ligger och sover. Sedan vågade jag inte röra mig så mycket för att jag var rädd att jag skulle väcka honom.

Jaha ja, man kanske skulle ta en runda i duschen så vi kommer iväg och hämtar föräldrarna från flygplatsen sedan. Måste hinna förbi Shell också och tanka på vägen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0