Snabbt som ögat

Den här natten har gått riktigt fort trots attt jag itet haft så mycket att göra. Mest bara suttit och läst min bok, för närvarande är det Tempelriddaren som avverkas. Har läst den några gånger innan men tyckte det var lika bra att beta av alla fyra böckerna innan man ser första filmen nu till jul. Har riktigt stora förväntningar på filmerna om Arn (för det skulle väl bli två?). Älskar böckerna men när jag läste Vägen till Jerusalem för några dagar sedan så kom en tanke över mig. Något med sättet att skriva om kvinnorna i boken (på många ställen) fick det att verka som om de var av ringa värde. Men å andra sidan är det mycket mer tilltaget i berättandet i den adnra boken. Så det är nog bara jag som funderar för mycket på morgonkvisten.

Nu ska jag hem till Hans igen, bara svängt förbi en snabbis hemma för att sköta om mina pälsklingar. Ska bjuda på pojken på middag i kväll och överraska med kladdkaksinspirerade chokladmuffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0