Så besviken

Hade sett fram emot den här dagen när vi skulle ha en liten Göteborgsträff med några tjejer från kanin.ifokus. Klockan ett skulle vi träffas vid Linnéplatsen och sedan hitta något bra ställe att vara på i Slottsskogen tillsammans med våra kaniner. Så jag beräknade att jag hade varit tvungen att gå upp klockan 11:00 för att hinna göra mig själv och Anki iordning. Lite väl lite sömn innan men jag tyckte att jag lika väl kunde sova några timmar till på kvällen innnan jag börjar jobba igen. Men vad går jag och gör?! Vaknar halv fyra istället, klockan har inte ringt men den står på alarma (på 9:00 av någon anledning), men den har inte ringt! Riktigt riktigt besviken och ledsen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0