Ruggig lördag

Kylan verkar ha övergett oss men det är nästan kallare nu eftersom fuktigheten har kommit tillbaka. Är riktigt ruskigt ruggigt ute idag.
Åkte hem till Hans i morse efter jobbet. Tog en kort sväng förbi McDonalds och köpte en frukostmacka med varm choklad. Va riktigt gott men spetsen på min tunga är sönderbränd pga allt för varm dricka. På måndag tänkte jag ta en sväng förbi den nya Dahls Bakeshop som har öppnat vid Lilla Bommens busshållplats. Gick förbi där nu ikväll och de öppnar 07:30 på vardagar och det blir perfekt för mig som slutar jobba då. Kul att testa lite olika frukostalternativ. På måndag gör det heller inget om jag äter ordentligt eftersom jag har satt upp tvättid direkt på morgonen när jag kommit hem. Tänkte att jag kunde sova en sväng efter det eller helt enkelt vara vaken resten av dagen och lägga sig tidigt istället. Får se vad jag orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0