Misstag

Det blev ingen träning. Blev så trött vid fyratiden och lite illamående så jag tänkte att jag kunde sova 1½ timme innan jag var tvungen att åka. Men nehe då, vaknade strax innan klockan tio. Så nu är jag rätt pigg men inte hjälper det mig för att plugga. Har svårt för att minnas något när jag pluggar på natten även om det går bra just när man sitter där och räknar. Så nu sitter jag med WoW istället och grindar rep med Sporeggar i Zangarmarsh. Egentligen har jag en barnslig förhoppning om att det ska droppa Jaggal clams med en Shadow pearl innuti. Har efter fyra dropps fått en Golden pearl dock. Men de två jag hade sedan innan har jag inte lyckats få sålt så det är ju ingen inkomstkälla att hoppas på. Får fortsätta mitt dödande av träskvarelser och hoppas på det bästa. På plussidan kan nämnas att när jag blivit honored med Sporeggar kan jag köpa mig en rätt bra dagger. Bättre än min Lobotomizer i alla fall. Men som alltid är det tungt att byta ut sin epic gear mot blåa saker.

Tusan också! Nu dog jag för att mobbsen hann spawna medan jag skrev här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0