Mer jul, ge mig...

Nu är alla skruva lösa i huvudet mitt. Har satt igång en julskiva och stökar omkring här hemma på allvar nu. Julpyntet sparar jag några veckor men min variant av adventsljusstake är riggad, ljusgardinen i köket är på plats och de omtalade röda gardinerna är på väg upp. Tror dessutom att jag behåller elljusstakarna ett år till istället för att köpa nya. De har dugt i alla dessa år så då klarar de en jul till. Var på IKEA och köpte svarta julgranskulor men blev lite ledsen för att de svarta julbockarna var slut. Hoppas att de får in fler eller att jag hittar något liknande på annat håll. Ska väl få tag på en amaryllis imorgon också att sätta i min stora glasvas på golvet. Sedan ska vi på årets första julbord och därefter kanske en tur till Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0